Algemeen
Chat
Chat
Chat met ons als je hulp nodig hebt om:
- De status van jouw bestelling na te kijken
- jouw bestelling annuleren of aanpassen
- jouw wachtwoord vergeten bent
Contacteer ons via Whatsapp als je vragen hebt over: +3228085089
- jouw gekregen bestelling
- een product wil terugsturen
Telefoon
Telefoon
Bel ons als je hulp nodig hebt om: +3228085089
- een promo code te gebruiken
- jouw bestelling te bevestigen
- Beauty advise
- product tips
Consumentenbewustzijn
BEGRIJPEN VAN UW COSMETICA-ETIKET
Al eeuwenlang brengen cosmeticaproducten plezier en schoonheid aan miljoenen mensen over de hele wereld. Vandaag de dag is er een breed scala aan make-up, huidverzorging, haarverzorging en geurproducten beschikbaar om u te helpen er goed uit te zien en u goed te voelen. Er zijn veel producten om uit te kiezen, elk met een eigen doel, voordeel of samenstelling die het uniek, effectief en plezierig in gebruik maken.
Wij weten dat het lezen van cosmetische etiketten soms verwarrend kan zijn. Daarom hebben we deze handleiding gemaakt zodat u de diverse symbolen en verklaringen die op uw favoriete producten kunnen staan kunt begrijpen. Deze omvatten:
- PRODUCTIDENTITEIT: verklaring van wat het product is.
- NETTO INHOUD: de hoeveelheid product in de verpakking. De volumevermelding is een garantie dat het product gevuld is in overeenstemming met het gemiddelde meetsysteem zoals gebruikt in de Europese Unie (EU).
- PRODUCTINGREDIËNTEN: lijst met alle ingrediënten die in de formule gebruikt worden in aflopende volgorde van concentratie. Dit is vooral belangrijk voor die mensen die een specifiek ingrediënt zoeken of een ingrediënt willen vermijden. Daarnaast bevat onze ingrediëntenlijst nu de diverse componenten van een geuringrediënt wat voorheen niet werd genoemd en kan daarom langer zijn. Dit is belangrijke informatie voor de weinige mensen die gevoelig zijn voor bepaalde componenten van een geur.
- GEBRUIKSAANWIJZING: informeert u hoe, wanneer en waar u het product moet gebruiken.
- NAAM/LOCATIE VAN FABRIKANT OF DISTRIBUTEUR: vertelt u wie het product heeft gemaakt en waar de producent of distributeur gevestigd is. Het adres en de postbus in Londen is onderstreept om aan te geven dat dit met hoofdcontactadres in de EU is. Productvragen kunnen naar dit adres worden gestuurd.
- LAND VAN OORSPRONG: het land dat het product produceert of voortbrengt.
- geeft u het aanbevolen aantal maanden waarbinnen een product na eerste gebruik dient te worden gebruikt, ervan uitgaande dat het product is bewaard onder normale omstandigheden en niet is blootgesteld aan extreme temperaturen. Zo betekent (24M) dat u een product (24 maanden) na openen moet vervangen. De "Periode na het openen" zal verschillen afhankelijk van het soort cosmetisch product.
- geeft aan dat ons bedrijf bijdraagt aan de Europese programma’s voor de juiste afvoer en recycling van alle verpakkingsonderdelen.
- ANDERE SYMBOLEN EN VERKLARINGEN DIE U KUNT AANTREFFEN OP ONZE ETIKETTEN:
- WAARSCHUWINGEN: informeren u over wat u wel en niet moet doen met het product.
- zeggen u elders in de verpakking naar aanvullende informatie te zoeken, bijvoorbeeld in een bijsluiter, kaart of label.
WAT U ZOU MOETEN WETEN:
- Ons productveiligheidstesten vereisen een samenwerking van experts binnen diverse wetenschappen om te zorgen voor excellentie en kwaliteit van alle producten die op de markt worden gebracht.
- Onze producten bevatten ingrediënten van de hoogste kwaliteit. De niveaus van concentratie van alle ingrediënten in onze producten zijn veilig voor consumentengebruik.
- Ons bedrijf voldoet geheel aan de etiketteringseisen zoals beschreven in de zevende wijziging van de cosmeticarichtlijn van de EU.
Leveranciersrelaties
Californische transparantie voor openbaring van de toeleveringsketen.
Bij de bedrijven van Estée Lauder respecteren we de mensenrechten van onze medewerkers, leveranciers en de gemeenschappen waarin we actief zijn, en we zijn toegewijd aan het in stand houden van de principes die zijn opgenomen in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens van de VN en de wet California Transparency in Supply Chains van 2010.
Onze verwachtingen
Wij verwachten van onze leveranciers dat ze voldoen aan alle lokale regels en hun nationale wetten betreffende minimumloon, vergoeding voor overwerk, dienstverband en veiligheid op de werkplek. Onze leveranciers dienen te voldoen aan onze Gedragscode voor leveranciers. De Code beschrijft onze verwachtingen over kwaliteit, gezondheid en veiligheid, milieu, werkomstandigheden en mensenrechten – inclusief ons zero-tolerance-beleid aangaande gevangenen, slavenarbeid en mensenhandel. Wij hebben een doorlopend auditproces waarvan een beoordeling door derden deel uitmaakt.
Opleiding en werken aan vaardigheden
Onze medewerkers volgen trainingen om ze te helpen mogelijke overtredingen van onze Code te herkennen en daar correct op te reageren, en te helpen om het risico van niet-naleving van leveranciers te minimaliseren. Wij streven ernaar samen te werken met onze leveranciers in verantwoord producten en diensten in te kopen, met zuivere ethiek en integriteit die geborgd is in onze visie Bringing the Best to Everyone We Touch.
Bekijk voor meer informatie onze 2010 Rapportage zakelijke verantwoordelijkheid, De schoonheid van verantwoordelijkheid.