Bestellingen
Chat
Chat
Chat met ons als je hulp nodig hebt om:
- De status van jouw bestelling na te kijken
- jouw bestelling annuleren of aanpassen
- jouw wachtwoord vergeten bent
Contacteer ons via Whatsapp als je vragen hebt over:
- jouw gekregen bestelling
- een product wil terugsturen
Telefoon
Telefoon
Bel ons als je hulp nodig hebt om:
- een promo code te gebruiken
- jouw bestelling te bevestigen
- Beauty advise
- product tips
Verwerking
- Bestellingen worden alleen verwerkt en verzonden op werkdagen (maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd feestdagen)
- Bestellingen die worden geplaatst tijdens feestdagen of het weekend zullen de volgende werkdag worden verwerkt
- Bestellingen met de standaard-service worden verwerkt binnen 2 - 3 werkdagen
Het spijt ons. We kunnen momenteel geen bestellingen aanvaarden die naar bestemmingen buiten België worden verzonden. Bezoek onze Internationale Winkelzoeker om Estée Lauder bij jou in de buurt te vinden.
Betalingsgoedkeuring
Alle aankopen zijn onderhevig aan bankautorisatie voorafgaand aan verwerking. Alleen geautoriseerde verkopen worden verwerkt en verzonden.
Aangehouden betalingsgoedkeuringen
Bij bestelling met een creditcard of debitcard, worden er twee transacties in uw account verwerkt.
- De uitgevende bank voor uw betalingskaart zal de bedragen in uw account reserveren ter hoogte van uw aankoop als een bestelling wordt goedgekeurd. Deze handeling reserveert de bedragen voor de toekomstige afschrijving
- Vervolgens wordt u belast voor de bestelling zodat het tegoed van uw account wordt afgeschreven. De afschrijving kan variëren van het bedrag van de autorisatiereservering als de bestelling wordt gewijzigd of geannuleerd voorafgaand aan verzending
Als een bestelling geannuleerd wordt zal de autorisatiereservering door de bank worden verwijderd. Voor details over de verwijdering van de autorisatiereservering kunt u contact opnemen met de klantenservice van de bank. Omdat dit proces voor elke bank verschilt, spijt het ons dat we geen ondersteuning kunnen bieden bij het verwijderen van de autorisatiereservering.
Beleid voor maximale aankoop
We must limit orders to eight of any single item, with a maximum purchase of €4500 per customer. Bestellingen van meer dan deze waarden worden geannuleerd. Daarnaast moeten we bestellingen ook beperken tot niet meer dan drie (3) bestellingen per klant per dag. Als u vragen heeft, neem dan contact op met ons via +3228085089 (maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur) of neem contact met ons op voor hulp.
Orderstatus
Controleer de status van je meest recente bestellingen op esteelauder.be. Klik op de Bestelstatus en meld u aan in uw account om de status van uw bestellingen te zien.
Om uw bestelling via de website van de vervoerder te volgen klikt u op de traceercode naast de bestelling en bekijkt u de leveringsstatus van uw bestelling.
*Let op: Sommige vervoerders hebben wellicht geen volginformatie beschikbaar gedurende tot 24 kantooruren nadat de bestelling is verstuurd.
Annuleren van bestellingen
Als u een online bestelling wilt annuleren nadat deze is geplaatst, neem dan binnen een uur na plaatsing telefonisch contact met ons op via +3228085089. Wij doen ons best om aan uw verzoek te voldoen. Zodra een bestelling wordt verwerkt kunnen we deze helaas niet meer wijzigen of annuleren.
Soms worden bestellingen om verschillende redenen (deels) geannuleerd. Enkele redenen zijn:
- Item(s) zijn niet beschikbaar
- Problemen bij het verwerken van betaalinformatie
- Verzending naar het gegeven adres is niet mogelijk
- Er is een dubbele bestelling gedaan
- Op verzoek van de klant
- Bestedingslimieten zijn overschreden
Als jouw bestelling geannuleerd is ontvang je een e-mail om je daarvan op de hoogte te brengen. Geannuleerde items worden niet in rekening gebracht. Als je vragen hebt over een geannuleerde bestelling, neem dan contact met ons op via +3228085089 (maandag t/m vrijdag van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 12 uur) of stuur een e-mail naar klantendienst@cs.esteelauder.be voor assistentie.
Een missend pakket vinden
Als de traceerinformatie van jouw pakket de levering bevestigt en u het geleverde pakket niet kunt vinden:
- 1. Vraag buren of familie
- 2. Kijk rond op de afleverlocatie
- 3. Controleer op een bericht van een bezorgpoging
- 4. Neem contact op met de vervoerder